پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران

پنج شنبه 16 آذر 1394
ن : علیرضا

پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران


پروپوزال-بررسی-تاثیر-فرهنگ-بر-حسابداری-در-ایران

پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران

 گروه ما این بار برای شما پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پروپوزال را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم.هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 506
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
بیان مساله:
در سال های اخیر گرایش شدیدی به استفاده از تئوری های رفتاری در تحقیقات حسابداری بوجود آمده است. بدون شک چنین مطالعاتی باعث غنای رشته حسابداری می شود.ازاینرو بررسی عوامل روانشناختی که بر تهیه صورت های مالی اثر می گذارند با در نظر گرفتن نقش سیاسی- اجتماعی حسابداری در سازمان های مختلف را موجب می گردد. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که توسعه و تکامل حسابداری تحت تاثیر عوامل محیطی مختلفی از جمله فرهنگ می باشد. حسابداري فعاليتي انساني است كه تحت تاثير برداشت ها، تفسيرها و قضاوت هاي مربوط به نحوه بكارگيري مفاهيم و استانداردهاي حسابداري قرار مي گيرد . تاثیر فرهنگ در تشریح رفتار سیستم اجتماعی بارها در تحقیقات تایید شده است، اما اثر آن بر حسابداری به عنوان یک سیستم اجتماعی یکی از عناوین جدید تحقیقاتی است.اثر هافستد درباره ی فرهنگ جامع ترین بررسی در تمایزات فرهنگ ملی تا به امروز است.  از نظر هافستد (Hofstede,1980) 4 بعد ارزشی اصلی در هر کشوری می تواند وجود داشته باشد؛ 1- فردگرایی در برابر جمع گرایی، 2- فاصله ی قدرت بزرگ در برابر قدرت کوچک، 3- اجتناب قوی یا ضعیف از عدم اطمینان، 4- مردگرایی در برابر زن گرایی. در تمام این ابعاد، چهارچوب هافستد معیارهای کمی را برای هر یک از کشورهای نمونه ارائه می کند. از سوی دیگر گری(gary,1988) از طریق بررسی کتب و مقالات و به صورت تجربی، چهار بعد ارزشی حسابداری را که می تواند برای تعریف فرهنگ حسابداری کشور(خرده فرهنگ) مورد استفاده قرار گیرد شناسایی کرد: 1- حرفه گرایی در برار کنترل قانونی، 2- یکنواختی در برابر انطباق، 3-محافظه کاری در برابر خوشبینی و 4- رازداری در برابر شفافیت که در آن دو مورد اول مربوط به قدرت و اجبار رویه ی حسابداری در سطح کشور است و دو مورد دوم به اندازگیری و افشای اطلاعات حسابداری در سطح یک کشور مرتبط است. بنابراين كسب شناخت از چگونگي تاثير فرهنگ بر برداشت ها و قضاوت هاي حسابداران، به تلاش براي دستيابي به كاهش تنوع واقعي و عملي در رويه هاي حسابداري و حسابرسي كمك خواهد نمود. 

فهرست مطالب:
1) بیان مساله و تبیین موضوع 
2)ضرورت و اهمیت انجام تحقیق 
3) مبانی نظری (ادبیات موضوع)
4) پیشینه تحقیق (مرور مطالعات گذ شته مرتبط با موضوع) 
5) فرضیه های تحقیق
6) اهداف اصلی تحقیق 
5) سوالات اصلی تحقیق 
8) روش شناسی تحقیق 
الف)  نوع تحقیق 
ب) جامعه مورد مطا لعه 
ج) روش نمونه گیری
د) روش  و ابزار گردآوری داده ها 
ه) شیوه تجزیه و تحلیل داده ها 
9) کاربردهای تحقیق 
جدول زمانبندی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آمار و حسابداری، اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, پروپوزال بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, بررسی تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, فرهنگ بر حسابداری در ایران, دانلود تحقیق تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, تحقیق تاثیر فرهنگ بر حسابداری در ایران, دانلود مقاله تاثیر فرهنگ بر حسابداری, مقاله تاثیر فرهنگ بر حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, پروژه آمار, پروژه آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, مقاله آمار, مقاله آماری, پایان نامه آمار, پایان نامه آماری, تحقیق آمار, تحقیق آماری, دانلود پروژه آماری,